Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

K. ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ:

Συνεχίζουμε υπεύθυνα
Βριλησσιώτισες και Βριλησσιώτες

Φίλες και φίλοι,Νικήσαμε! Συνεχίζουμε! Προχωράμε μπροστά όλοι μαζί για τα Βριλήσσια μας!
Οι συνεργάτες μου και εγώ σας ευχαριστούμε πολύ για την εμπιστοσύνη. Για το σπουδαίο αυτό αποτέλεσμα. Για την επιβράβευση των προσπαθειών μας.
Φίλες και φίλοι, σας ευχαριστώ και προσωπικά για την τιμή που μου κάνετε να με εμπιστευτείτε ξανά για τη θέση του Δημάρχου.
Γεννήθηκα στα Βριλήσσια, μεγάλωσα στα Βριλήσσια, αγάπησα από μικρό παιδί τα Βριλήσσια, αλλά σε εκείνα τα τρυφερά παιδικά χρόνια ποτέ δεν φαντάστηκα ότι οι συμπολίτες μου μια μέρα θα μου έκαναν την υπέρτατη τιμή να με εκλέξουν για δεύτερη συνεχόμενη 4ετία Δήμαρχο της πόλης μας. Σας ευχαριστώ από την καρδιά μου.
Σήμερα επισφραγίστηκε η νίκη μας. Η δεύτερη μεγάλη νίκη μας τους τελευταίους μήνες.
Η πρώτη νίκη ήταν όταν καταφέραμε να κρατήσουμε τα Βριλήσσια αυτόνομο Δήμο.
Η δεύτερη νίκη είναι σήμερα, που καταφέραμε να κρατήσουμε τα Βριλήσσια ισχυρό Δήμο.
Όλοι μαζί τις πετύχαμε και τις δύο αυτές νίκες. Όλοι μαζί θα συνεχίσουμε μπροστά.
Συνεχίζουμε για ακόμα πιο όμορφα, ακόμα πιο φιλικά, ακόμα πιο ανθρώπινα Βριλήσσια.
Συνεχίζουμε υπεύθυνα. Ξεκινάμε από αύριο το πρωί την εφαρμογή του προγράμματός μας. Την υλοποίηση των δεσμεύσεών μας.
Δεν έχω πολλά να πω σήμερα. Σήμερα μιλήσατε εσείς.
Για άλλη μια φορά, σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη. Μα πάνω απ’ όλα σας ευχαριστώ που ιδίως τις τελευταίες μέρες δεν παρασυρθήκατε από την προσπάθεια πόλωσης όσων έβλεπαν ότι δεν είχαν ελπίδα να νικήσουν αλλιώς.
Τώρα τα αφήνουμε όλα πίσω μας. Προχωράμε μπροστά, όλες οι Βριλησσιώτισες και όλοι οι Βριλησσιώτες μαζί. Και όποιος θέλει ας ακολουθήσει.
Συνεχίζουμε τη δουλειά μας για ακόμα πιο όμορφα, ακόμα πιο φιλικά, ακόμα πιο ανθρώπινα Βριλήσσια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου